The Information’a göre Snap yeniden yapılanmaya gidiyor ve “yaklaşık 20 ürün yöneticisini” işten çıkardı. İşten çıkarmalar, son birkaç ay içinde bir dizi ayrılma ve pozisyon değişikliğinin ardından geldi.
KARAR ALMA SÜRECİNİ HIZLANDIRMAK İÇİN YÖNETİCİLERİ İŞTEN ÇIKARMA KARARI ALDI
Bir şirket sözcüsü yayına işten çıkarmaların şirketin karar alma sürecini hızlandırmak için yapıldığını, çünkü muhtemelen alt düzey çalışanlar ile üst düzey yöneticiler arasındaki kişilerin çıkarılacağını söyledi. İşten çıkarmalar aynı zamanda şirketin maliyetlerini azaltmayı ve böylece kaynakları “temel öncelikler” için kullanabilmeyi amaçlıyor.
Kısa süre önce açıklanan üçüncü çeyrek kazanç raporunda şirket, iki çeyreklik düşüşün ardından gelirinin yüzde 5 artarak 1,19 milyar dolara yükseldiğini söyledi.
Bununla birlikte, reklam işi henüz toparlanmadı ve yatırımcılarını, Orta Doğu’daki mevcut durum nedeniyle reklamverenlerin sosyal medya kampanyalarına ara verdikleri konusunda uyardı.
İŞGALCİ İSRAİL VE HAMAS SAVAŞI REKLAMVERENLERİ DE ETKİLEDİ
Campaign’e göre markalar, İsrail-Hamas savaşıyla ilgili yanlış bilgi akışı nedeniyle çeşitli sosyal ağlardaki reklam faaliyetlerini yavaşlattı.
Ancak bu işten çıkarmalar doğrudan herhangi bir ürünle bağlantılı değil ve sonuç olarak hiçbir özellik veya teklif durdurulmuyor.
Ayrıca şirketin geçen yıl gerçekleştirdiği ve 1.300 çalışanın işini kaybettiği işten çıkarmalara kıyasla çok daha küçük ölçekli. Snap o zaman da orijinal programlarının çoğunu iptal etmiş, oyunlarını ve mini uygulamalarını bakım moduna almıştı.